TechCenteret

- hjælp til højteknologisk udstyr

En moderne tandklinik kræver højteknologiske løsninger for at fungere. Netop derfor har vi Nordenta TechCenter med specialuddannede teknikere. De er alle eksperter på hvert deres område og kan hjælpe dig bl.a. med digitalt røntgen.

Din klinik bliver mere og mere teknologisk avanceret. Derfor er det også vigtigt, at du kan få hjælp af de rette kompetencer, når udstyret skal serviceres. 

Du kan bruge TechCenteret til

  • Vejledning og løsningsforslag ift. røntgensystemer og kravene i Persondataforordningen
  • Installation af udstyr, både sensor- og fosforpladebaseret
  • Årlige lovpligtige eftersyn af 3D- og panoramarøntgen
  • Databaseovervågning og verificering af backup
  • Rådgivning om Sundhedsstyrelsens krav til kvalitetskontrol
  • Vejledning ved softwareinstallation 
    - Digora, Scanora, VisiQuick, On-Demand, Sidexis, DTX samt databasesoftware fx Solid, MS SQL og Clinicview
  • Rådgivning omkring statuskontrol af røngtenapparater under 70 kV, der skal udføres hvert 10. år

ServiceteamHar du spørgsmål?

Vores team af dedikerede servicekoordinatorer sidder klar ved telefonen alle hverdage kl. 8.00 -16.30 (fredag til kl. 15.00). 
Ring på 87 68 16 11 (tast 2 for service).

Med Nordenta Service har vi gjort det enkelt - du ringer til os, vi finder den nærmeste servicetekniker, og til aftalt tid kommer han på din klinik.