Elektronisk bogføring

Få mere tid til dine patienter og lad al dente registrerer dine bilag

Fordele ved Elektronisk bogføring

 

  • Få mere tid til dine patienter og lad al dente registrere dine bilag
  • Klinikken lever nemt og hurtigt op til kravet om online bogholderi
  • Mindre manuelt arbejde for klinikken
  • Risiko for tastefejl minimeres
  • Nemt, simpelt og effektivt bogholderi

Fakta om bogføringsloven

Fra 1 januar 2024 skal du som virksomhed i regnskabsklasse B, C og D* gøre klar til at begynde at føre dit regnskab digitalt. Vi anbefaler at du allerede starter nu.

Digitalt regnskab dækker blandt andet over:

  1. digital bogføring af alle transaktioner
  2. Digital opbevaring af registreringer og bilag.
  3. Anvendelse af et registreret og godkendt, digitalt bogføringssystem. 

*Er du i tvivl om hvilken gruppe du er i, henviser vi dig til at tale med din revisor.

For mere info om den nye bogføringslov, henviser vi til Erhvervsstyrelsens hjemmeside.

Kom godt i gang

Dine leverandører sender fakturaer direkte til det fakturasystem du har lavet aftale med.

Fakturasystemet aflæser fakturaerne og klargør dem til elektronisk godkendelse hos dig.

Du godkender eller afviser fakturaerne.

Fakturasystemet sender data videre til bogføring i al dente. 

 


Med Elektronisk bogføring tager det ingen tid at sende faktura ud til godkender og efterfølgende bogføre den. Alt i alt er bogføringen blevet meget nemmere og hurtigere, så der er tid tilovers til afstemninger og andre opgaver.

Tilde Holmstoel

Bogholder, Beringhus Tandlægerne
Har anvendt tandfaktura i al dente siden 2018

Kontakt os allerede nu på 87 68 16 01 eller salg@aldente.dk

Du kan også udfylde formularen til højre, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Support

87 68 16 39 eller
43 58 44 39

Åbningstider

Mandag - fredag 7.30 - 15.00

Ved systemnedbrud

Mandag - torsdag 15.00 - 16.30
På tlf.: 87 68 16 16

Send os en sag