Få en serviceaftale, der passer til dine behov

Nordenta Service tilbyder flere typer serviceaftaler, der alle kan sammensættes, så de tilgodeser behovene på din klinik. Vi er klar til at hjælpe med at finde den serviceform, der passer til din klinik, så vi sammen kan udarbejde en plan for den løbende vedligeholdelse af dit dentaludstyr.

Transparent og sikker
- Kend dine udgifter

Med en serviceaftale hos Nordenta kender du dine udgifter til eftersyn og reparation. Serviceaftalen er transparent og indeholder en fast pris for det årlige eftersyn.
Med de forskellige serviceaftaler kan vi sammensætte en pakke, der tilgodeser dine behov og krav for tryghed og driftssikkerhed. Det giver klinikken en bedre driftsøkonomi og et bedre økonomisk overblik.

Basis Serviceaftale

Basisservice er en aftale for dig, der vil have en enkel serviceaftale, som primært dækker det årlige eftersyn.

 

Drift Serviceaftale

Driftsservice er for dig, der gerne vil have dækket både det årlige eftersyn og de mellemliggende reparationer.

 

Total Serviceaftale

Totalservice er for dig, der gerne vil have overblik over økonomien og vil have dækket både eftersyn, mellemliggende reparationer samt reservedele.
 

Total Plus Serviceaftale

Med Totalservice Plus får du et komplet overblik over udgifterne til klinikkens dentaludstyr. Du kan trygt overlade klinikkens drift og vedligeholdelse til Nordenta.

Software Serviceaftale

Med softwareservice sikrer du, at din røntgensoftware er velfungerende, og du får også en intern backup af røntgenbilleder i tilfælde af nedbrud.

CEREC Serviceaftale

Med CEREC-serviceaftalen sikrer du, at din klinik har velfungerende CEREC-udstyr, hvor alt er tjekket, og eventuelle slidte dele er udskiftet.

VisiQuick Serviceaftale

Med VisiQuick-serviceaftalen sikrer du, at din klinik har et velfungerende digitalt røntgen- og billedbehandlingssystem til alle dine apparater. 

gode grunde til at vælge Nordenta Service

Driftssikkerhed

Højere driftssikkerhed, kontinuitet og stabilitet i hverdagen gennem forebyggende vedligehold og udstyr, der fungerer optimalt.

Dokumentation

Vi sikrer dokumentation for udstyrets tilstand, og at alt er forskriftsmæssigt i orden og
overholder myndighedernes krav.

Økonomi

Med vores transparente aftaler kender du udstyrets driftsøkonomi.

Vandkvalitet

Få taget årlige vandprøver af unittens vand. Vandprøverne tages af et akkrediteret laboratorie.

Reparationer

Reparationer ved akut driftsstop påbegyndes inden for fire arbejdstimer

Arbejdsmiljø

Tilfredse medarbejdere, der arbejder i et velfungerende og sikkert miljø.

Support

Adgang til hotlinesupport. Uanset hvilket problem klinikken står med, skal I kun ringe ét sted.

Kontakt Nordenta Service

Vores team af dedikerede servicekoordinatorer sidder klar ved telefon og mail alle hverdage kl. 8.00 -16.30 (fredag til kl. 15.00). 

Ring på 87 68 16 11 (tast 2 for service) eller udfyld formularen til højre.