Med en serviceaftale hos Nordenta kender du dine udgifter til eftersyn og reparation. Serviceaftalen er transparent og indeholder en fast pris for det årlige eftersyn.
Med de forskellige serviceaftaler kan vi sammensætte en pakke, der tilgodeser dine behov og krav for tryghed og driftssikkerhed. Det giver klinikken en bedre driftsøkonomi og et bedre økonomisk overblik.
Nordenta Service tilbyder flere typer serviceaftaler, der alle kan sammensættes, så de tilgodeser behovene på din klinik. Vi er klar til at hjælpe med at finde den serviceform, der passer til din klinik, så vi sammen kan udarbejde en plan for den løbende vedligeholdelse af dit dentaludstyr.
Basisservice er en aftale for dig, der vil have en enkel serviceaftale, som primært dækker det årlige eftersyn.
Driftsservice er for dig, der gerne vil have dækket både det årlige eftersyn og de mellemliggende reparationer.
Totalservice er for dig, der gerne vil have overblik over økonomien og vil have dækket både eftersyn, mellemliggende reparationer samt reservedele.
Med softwareservice sikrer du, at din røntgensoftware er velfungerende, og du får også en intern backup af røntgenbilleder i tilfælde af nedbrud.
Med CEREC-serviceaftalen sikrer du, at din klinik har velfungerende CEREC-udstyr, hvor alt er tjekket, og eventuelle slidte dele er udskiftet.
Med VisiQuick-serviceaftalen sikrer du, at din klinik har et velfungerende digitalt røntgen- og billedbehandlingssystem til alle dine apparater.
Vores team af dedikerede servicekoordinatorer sidder klar ved telefonen alle hverdage kl. 8.00 -16.30 (fredag til kl. 15.00).
Ring på 87 68 16 11 (tast 2 for service).
Med Nordenta Service har vi gjort det enkelt - du ringer til os, vi finder den nærmeste servicetekniker, og til aftalt tid kommer han på din klinik.