al dente – en investering, der giver afkast hver dag!

Måske er du ny bruger af al dente, måske har du haft al dente lige så længe, du har haft klinik. Uanset dit udgangspunkt har du måske tænkt – får jeg det optimale ud af al dente, og hvad får jeg for mine penge. Her får du tre fordele serveret, så du kan give slip på dine bekymringer.

Faglighed over hele linjen
al dente er oprindeligt udviklet af tandlæger, og den faglige og professionelle tilgang gennemsyrer stadig systemet. Hos al dente er der dygtige, specialiserede udviklere og fagfolk med i alle processer. På den måde sikres det, at kvaliteten lever op til brugernes forventninger. "Det er vigtigt for os, at vores journal­system er gennemskue­ligt for personalet på klinikken. Vi udvikler hele tiden på systemet for at optimere arbejdsprocesserne på klinik­ken. Det gælder både for journal, PA-registrering, aftalebog, indkald og økonomi­delen i al dente.  Fagligheden er vigtig for os. Derfor har vi en tandlæge ansat, som løbende tilretter ­al dentes­ journalmakroer. På den måde bliver det lettere for klinikpersonalet at overholde gældende regler og krav og sikre korrekt behandling og journalføring," siger produktchef, Anette Schultz.

Brugerne i fokusal dente på klinikken
Krav og regler er altid vigtige, men brugervenlighed er mindst lige så vigtigt. Derfor er det også muligt at skræddersy al dente til klinikkens specifikke behov. Så kan brugeren arbejde effektivt med færrest mulige klik. "al dente sigter efter målet om det ultimative journal­system først og fremmest ved at inddrage brugerne. Vi har løbende kontakt med klinikkerne omkring ønsker og behov til systemet. Ønskerne samler vi sammen og tager op til næste udviklingsmøde. Vi anvender også testklinikker, når vi har udviklet nye moduler eller nye funktioner. Testklinikkerne sender deres feedback til os, så vi kan sikre, at vores nye tiltag er fejlfrie og funktionelle, når de bliver lanceret på markedet. Det er med brugernes hjælp, vi kan holde al dente relevant og lette hverdagen for klinikkens personale," konsta­terer Anette Schultz ­og forsætter: "Når det brænder på, skal det også være let at komme i kontakt med vores support­medarbejdere. For at gøre det endnu bedre for klinikkerne, har vi udvidet åbningstiden i supporten, så kunderne nu allerede kan få hjælp fra kl. 7.30." 

Mere tryghed i hverdagen
En stræben efter det fagligt stærkeste og mest brugervenlige­ system sætter krav til at kunne følge markedsudviklingen. "Vi vil gerne give vores brugere en let adgang til de forskel­lige funktioner, der gør deres hverdag mere effektiv. Men vi kan ikke selv være eksperter i alt, og derfor allierer vi os med stærke samarbejdspartnere, når der opstår udfordringer uden for vores kernekompetencer. Gennem samarbejdspartnere kan vi tilbyde et fuldkomment, gennemarbejdet produkt og den bed­­s­te service," fortæller Anette Schultz. For dig som kunde betyder det, at du med al dente har adgang til mange flere fordelagtige løsninger, der kan optimere din klinik­drift, bl.a. IP-telefoni, elektronisk bogføring, FMK og professionel sparring omkring komplekse spørgsmål til fx GDPR. "Vi holder konstant øje med udviklingen, nye regler, overenskomster og tendenser i markedet. Vi udvikler moduler i takt med branchens udvikling og klinikkernes behov. Fx udviklede vi modulet alLogon, da GDPR-kravet kom. Med alLogon er det lettere for personalet at logge ind på klinikkens computere med bare et enkelt scan af en personlig chip og en 4-cifret pinkode. Vi tager hånd om udefrakommende krav og tendenser som fx prisopdateringer, Sygesikring "danmark," overenskomst og GDPR. Så kan personalet på klinikken tage hånd om det, der er vigtigt – nemlig patienterne," understreger Anette Schultz.

Det får du for dine penge

  • Adgang til et professionelt journalprogram med mange muligheder
  • En support, der er klar til at hjælpe, når du har brug for det
  • Stærke samarbejdspartnere
  • Et produkt, der udvikles i takt med markedet

og det koster kun:
En lille klinik (2 arbejdspladser) kr. 96,- pr. arbejdsdag.
En mellem klinik (5 arbejdspladser) kr. 247,- pr. arbejdsdag.
En stor klinik (42 arbejdspladser) kr. 536,- pr. arbejdsdag (inkl. alSecure).

VIl du vide mere?
Kontakt os på tlf. 87 68 16 01 eller mail support@aldente.dk.