Om al dente

al dente er det mest intuitive journaliseringsprogram på det danske marked. Vi har over 650 tandklinikker der hverdag benytter al dente.

al dente er et komplet, integreret administrationssystem til alle tandklinikker. Systemet tilbyder alt fra en smidig aftalebog, sikkert indkaldesystem og en detaljeret patientjournal til avanceret økonomistyring og et godt statistisk overblik samlet i ét og samme system.

Læs artiklen ''al dente - en investering, der giver afkast hver dag!'' og se, alt det, du får med al dente.

Faglighed over hele linjen

al dente er oprindeligt udviklet af tandlæger, og den faglige, professionelle tilgang gennemsyrer stadig systemet. Hos al dente er dygtige, specialiserede udviklere og fagfolk med i alle processer. På den måde sikres det, at kvaliteten lever op til brugernes forventninger.

Systemet er udviklet med vægt på tryghed for brugerne. Det gennemarbejdede system overholder altid den aktuelle journallovgivning og de officielle vejledninger.

Brugerne i fokus

Krav og regler er altid vigtige, men brugervenligheden er mindst lige så vigtig. Derfor er det også muligt at skræddersy al dentes makroer til klinikkens specifikke behov. Så kan brugeren arbejde effektivt med færrest mulige klik. Der er løbende dialog mellem al dente og brugerne på klinikkerne omkring ønsker og behov til systemet. På den måde kan al dente altid holde sig på toppen af udviklingen med fokus på brugerne.

Skulle det brænde på, står al dente klar til at hjælpe. Supporten hjælper med både store og små opgaver og modtager feedback til systemet.

Mere tryghed i hverdagen

En stræben efter det fagligt stærkeste og mest brugervenlige system sætter krav til at kunne følge markedsudviklingen, derfor har al dente en bred vifte af samarbejdspartnere. Det betyder, at al dente giver adgang til mange flere løsninger, som kan optimere klinikdriften.

Et komplet, intuitivt system

  • Adgang til et professionelt journalprogram med mange muligheder
  • Et komplet økonomisystem til både store og mindre klinikkers regnskab
  • Et væld af statistiske udtræksmuligheder fra stoletimer til klinikkens placering ift. regionstal
  • En support, der er klar til at hjælpe
  • Stærke samarbejdspartnere
  • Et produkt, der udvikles i takt med markedet